Babinet.cz  /  Magazín  /  Život a vztahy  /  Od privátní značky k vlastnímu výrobku

Od privátní značky k vlastnímu výrobku

Redakce Babinet

Společnost Ahold Czech Republic uvádí na český trh novou řadu vlastních výrobků značky AH Quality, která již nyní obsahuje širokou nabídku produktů včetně masa a drůbeže, vína, hotových jídel či hygienických potřeb.

AH Quality přináší zákazníkům zboží vysoké kvality od prověřených dodavatelů. Produkty této značky budou k dostání ve všech 239 supermarketech Albert a 56 hypermarketech Hypernova po celé České republice.

Název značky AH Quality je odvozen od počátečních písmen prodejen Albert a Hypernova a také od slova „kvalita“, které je charakteristické pro produkty této značky. Výrobky značky AH Quality se vyznačují zejména vysokou a konzistentní kvalitou, která je stejná jako u zavedených značek. „Všechny výrobky značky AH Quality nabízejí stejnou kvalitu jako ostatní A značky, proto můžeme plně garantovat jejich vysokou, prokázanou a osvědčenou kvalitu,“ potvrzuje Eva Najnarová, manažerka privátních značek společnosti AHOLD Czech Republic. Oproti ostatním značkám se ale výrobky značky AH Quality budou prodávat za výhodnější cenu.

„AH Quality představuje řadu vlastních výrobků. Na rozdíl od většiny tzv. privátních značek naše AH Quality pracuje i s originálními recepturami,“ vysvětluje Najnarová s tím, že společnost AHOLD Czech Republic se aktivně podílí na přípravě složení a testování výrobků. Příkladem mohou být například hotová jídla, u kterých se společnost AHOLD Czech Republic spolu s výrobcem, firmou Heli Food, podíleli na výběru receptur, aby zákazníkům prodejen Albert a Hypernova nabídli opravdu to nejlepší. „Naším cílem není uvést ‚pouze další’ privátní značku, ale představit nový koncept vlastních výrobků značky AH Quality,“ doplňuje Najnarová. Novou značku AH Quality jistě uvítají všichni zákazníci, kteří chtějí kvalitní a ověřené produkty za nižší cenu, než stojí tradiční značkové výrobky.

Produkty vlastní značky AH Quality budou postupně představovány během celého roku 2007.

Evropané si privátní značky oblíbili

Podíly privátních značek v České republice jsou zhruba třikrát nižší, než je tomu v zahraničí. Zatímco u nás činí privátní značky průměrně 7 % veškerého zboží, v sousedním Slovensku privátní značky dosahují 10 %, v Rakousku 14 % a v Německu dokonce 30 % z celkového trhu. Průměrný podíl privátních značek v celé Evropě činí 23 % trhu.

Během roku 2008 se společnost AHOLD Czech Republic plánuje představit svoji vlastní řadu prémiových výrobků. „Prémiové značky vždy vykazují nějakou unikátnost, určitou přidanou hodnotu oproti všem ostatním značkám,“ dodává Eva Najnarová a pokračuje: „Do této kategorie patří například takzvané bio výrobky.“

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz