Značka KLASA byla při svém založení vnímána jako marketingový nástroj zvyšující hodnotu oceněných potravinářských výrobků. Jejím smyslem je na straně jedné marketingově podpořit aktivity producentů kvalitních potravin, na straně druhé informovat spotřebitele, že ve srovnání s obdobnými produkty nakupují kvalitní a prověřený výrobek. Každý výrobek značky KLASA je zařazen do státní marketingové podpory zabezpečované Oddělením marketingu SZIF. Značka garantuje, že jsou nabízeny skutečně kvalitní a zdravotně nezávadné potraviny. Jde o proces získání důvěry spotřebitelů a odběratelů. Udržení si této důvěry je nezbytný předpoklad rozvoje potravinářství a zabezpečení konkurenceschopnosti v rámci trhů doma i v zahraničí. Značka KLASA je udělována ministrem zemědělství od roku 2003. Ocenění kvality je propůjčováno na tři roky a udělováno pouze prověřeným potravinářským a zemědělským výrobkům, které současně splňují kvalitativní kritéria i příslušné normy ČR a EU.
Informace o národní značce kvality KLASA a seznam všech oceněných produktů naleznete na www.eklasa.cz. V obchodních řetězcích Kaufland, GLOBUS, INTERSPAR a COOP se navíc setkáte s pohodlnou navigací ke KLASA výrobkům a budete moci výrobky ve vybraných obchodech ochutnat. V současné době mohou spotřebitelé nalézt národní známku kvality KLASA na obalech celkem 1312 potravinářských výrobků od 226 výrobců.
Soutěžte se značkou KLASA o 3 dárkové potravinové koše a ochutnejte tak potravinářské výrobky, které toto ocenění kvality získaly. Přejeme dobrou chuť.
Vaše názory
Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)